Produkt dnia
WALIZKI KOMPLET 4w1 MODEL 1050
WALIZKI KOMPLET 4w1 MODEL 1050
595,00 zł
WALIZKI KOMPLET 4w1 MODEL 0602 CZERWONY
WALIZKI KOMPLET 4w1 MODEL 0602 CZERWONY
595,00 zł
kpl.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja i reklamacja

Gwarancja i reklamacja

 

Wstęp

 

Główne założenia firmy Gravitt postulują bezpieczne zakupy Klientów z gwarancją dostarczenia towaru na czas, możliwości zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny, możliwości reklamowania towaru na podstawie niezgodności z umową, możliwości reklamowania towaru w okresie gwarancji i wreszcie możliwości wymiany towaru na inny, w momencie, gdy rozmiar lub towar wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy. Dajemy ponadto zapewnienie, iż w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości ze strony Klienta, służymy pełną informacją o statusie przyjętych zamówień, a także o sposobach rezygnacji z zakupu lub reklamacji towaru. Dbając o dobre imię naszej firmy wszelkie wątpliwości rozstrzygamy na korzyść klienta.

 

I. Odstąpienie od umowy

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty odbioru towaru, jest gwarantowane przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) i polega na złożeniu stosownego oświadczenia  w wyżej wymienionym terminie.

Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie bez śladów użytkowania. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane konto w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.

 

Sklep ponosi odpowiedzialność w przypadku niezgodności towaru z umowa zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. W takim przypadku oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy zgłosić do obsługi sklepu  Gravitt, Stare Opole Warszawska 54, 08-103 Siedlce.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien poinformować o tym fakcie obsługę sklepu lub dostarczyć towar pod adres sklepu: Gravitt, Stare Opole Warszawska 54, 08-103 Siedlce, może też dołączyć opis uszkodzeń, dane kontaktowe. Towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na inny, pełnowartościowy, lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztami przesyłki lub za zgodą Klienta zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

 

II. Reklamacje

 

Do reklamacji prosimy o dołączenie; opisu reklamacji, danych do ponownej wysyłki i nr. konta (formularz dostępny w zakładce do pobrania).

 

III. Warunki Gwarancji

 

1. Produkty  objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym od daty zakupu.

2. Gwarancja nie obejmuje :

- uszkodzeń mechanicznych i wad z nich wynikających

- uszkodzeń powstałych na  skutek niewłaściwego z przeznaczeniem użytkowania i przechowywania

- uszkodzenia i zużycie takich elementów jak: elementy gumowe, uchwyty z pianki, kółka, łożyska itp.

3. Gwarancja traci ważność :

- wraz z upływem terminu ważność

- samodzielnych napraw.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl